Israel and the Islam

תרבות בני המאיה

בני המאיה ידועים כתרבות עתיקה שמקורה בדרום אמריקה. מקובל להעריך את שיא פריחתה בסביבות שנת 250 לספירה. בני המאיה נשלטו על ידי מלכים שאמאנים, שנעזרו בלוחות שנה לנבא את העתיד. אותם הלוחות התבססו על ידע אסטרונומי מתקדם כגון ידיעת המסלולים של כוכבי לכת כמו וונוס, מרקורי ויופיטר.

לוחות השנה של בני המאיה

השמאנים בני המאיה נעזרו במספר לוחות שנה שתיארו מחזורים שונים. על-פי השקפתם, בין הלוחות היו קשרים הדוקים בדומה לקשרים הקיימים בין שאר מרכיבי הקוסמוס. הלוחות בהם נעזרו השמאנים כללו את לוח השנה 'האאב' שהיה בן 365 יום (בדומה ללוח השנה הגרגוריאני שבו השתמשו רק לצורכי חקלאות וחישובי מיסים) וכן לוחות אנרגטיים רוחניים שנקראו 'טצולקין' ו'טון' והיו  בני 260 ו-360 יום בהתאמה. בלוחות אלו הסמלים מתארים את ההתפתחות במודעות הקוסמית, והם שימשו לתיאור ההתפתחות הרוחנית של האנושות. כל יום השתייך לכל אחד מהלוחות הנ"ל והיה בעל סימונים מתאימים בכל לוח.

המבנה הקוסמי על פי לוח השנה

בעזרת לוח השנה של בני המאיה ניתן לעקוב אחר האנרגיות הקוסמיות המשתנות, החל ב"מפץ הגדול" לפני 16 ביליון שנים ועד ל"קץ הזמן הליניארי" הצפוי להתקיים ב- 28 באוקטובר 2011.

לוח השנה של בני המאיה הינו הלוח היחיד המבוסס על התפתחות המודעות האנושית. קשר זה בין התפתחות המודעות האנושית לבין תהליך הבריאה הוא זה ההופך את לוח השנה של בני המאיה לכלי נבואה ייחודי ועוצמתי.

בלוח מתוארים תשעה מעגלי יצירה או תשע מדרגות של מודעות, המכונים עולמות תחתונים ומיוצגים בעזרת פירמידות שנבנו ע"י בני המאיה, בנות תשע קומות כל אחת. מבנה הפירמידה, המיוחס להתפתחות המודעות, יכול להסביר מגוון שאלות, החל ממוצא הדתות בעולם ועד לטענה המודרנית שהזמן עובר מהר יותר.

בהתאם למבנה הפירמידות:

כשעולים מדרגה בפירמידה, לעולם התחתון הבא, נמצא בו תקופת זמן הקצרה פי 20 מאשר תקופת הזמן שנמצאנו בעולם התחתון הקודם. מבנה זה יכול להסביר את הטענות הבאות:

  1. לכן לקח 15 בליון שנים להיווצרות התאים הראשונים, והאינטרנט קיים רק 14 שנים.

  1. לכן יש לנו חוויה של זמן המאיץ את עצמו.

  1. לכן שינויים שקורים היום במשך שנה ארכו בזמנים קדומים משך חיים שלמים.

לכל עולם תחתון ישנו אפקט מסוים על המוח האנושי ועל ההיסטוריה האנושית:

REGIONAL UNDERWORLD –   אפשר מודעות של אחדות עם הטבע

  NATIONAL UNDERWORLD –  אפשר מודעות של היפרדות, המזוהה עם החלק  
                                           השמאלי של המוח- החשיבה הלוגית, הגברית, הדואלית.

PLANETARY UNDERWORLD – גרם לאנשים להיות מודעים להיפרדותם.

GALLACTIC UNDERWORLD – אפשר מודעות לחלק הימני של המוח, המזוהה עם
                                           החשיבה האינטואיטיבית, הנשית ושוב, עם  חווית  
                                           ההיפרדות.

UNIVERSAL UNDERWORLD - ייצר מודעות של אחדות עם הקוסמוס.

אם כן, הזמן מגביר את מהירותו ואנו עוברים ממצב של שליטת החומר בנו לעבר תנודות הולכות ומתגברות של מודעות, בדרך לקומה העליונה ביותר של הפירמידה, עד לעולם התחתון הגלקטי המכין אותנו למדרגה הסופית האוניברסאלית של מודעות מוארת.

בעזרת לוח השנה של בני המאיה אנו יכולים לפתח הבנה מעמיקה של ההיסטוריה האנושית, וכן לתכנן את הצעדים המעשיים שיש לנקוט על מנת להכין את עצמנו לשנת 2012 - למעבר הקוסמי אל ההארה.

התפקיד הקוסמי של ישראל

עפ"י קרל קלמן, לוח השנה של בני המאיה אינו מאפשר לנו לנבא מה יקרה בתקופה זו או אחרת במונחים קונקרטיים, אלא הוא מנבא מה צופן העתיד על בסיס הרצף המדויק של האירועים שהתרחשו בתקופה המקבילה בקומות התחתונות יותר של הפירמידה. לדוגמא, בלילה החמישי שלפני שתי דרגות (בשנת 622 לספירה הנוצרית) מתחילה ספירה חדשה, שכמיליארד אנשים כיום סופרים על פיה- ספירת החיג'רא המוסלמית. בלילה החמישי במדרגה הקודמת, בשנת 1947 נוסדה מדינת ישראל.

שלוש הדתות המונותיאיסטיות מתארות בנבואותיהן תרחישים לקרב אחרית הימים (חזון ארמגדון מתייחס  לקרב שיתקיים במגידו בצפון הארץ). בכל אותם החזיונות הקרב יביא אחריו את בוא המשיח ואת תחילתה של תקופה שבה לא יהיו עוד צער וכאב, עבר או עתיד.

בעולם התחתון הגלקטי, שבו אנחנו נמצאים כעת, אנו נחשפים לתיאורים רבים הקשורים להתרחשות אפוקליפסה. התחזיות האפוקליפטיות קשורות לקושי הטמון במעבר בין השלבים, מהעולם הנוכחי לעולם של אחדות הכל.

היום החמישי בלוח השנה

נבואות לוח השנה של בני המאיה אינן מתייחסות ישירות לאיזור זה, אך בהתבסס על האנרגיות של 'קווצלקטאל' אל האור ואל החושך 'טצקאטליפוקה' בלילה החמישי, ניתן לראות את אותן אנרגיות שהדתות האברהמיות מתייחסות אליהם: עפ"י לוח השנה, האנרגיות של העולם התחתון הגלקטי יאפשרו לנו להבין מי ייצג את העתיד אל האחדות ומי לא.

בלילה החמישי של העולם התחתון הגלקטי מה-19  בנובמבר 2007 ועד ל- 12 בנובמבר 2008, תשרור האנרגיה של טצקאטליפוקה, אדון החשיכה והעולם יסוג חזרה לחומרנות של העולם התחתון הפלנטרי. בתחילת מאי 2008 תשתחרר מעט הראקציה הזו ויתעורר גל נהדר של אנרכיה מודרכת שימשך 1260 ימים 3 וחצי טונס.

אלוהות כתובה

מרבית האנושות עדין מבססת את יחסיה עם האלוהות על קריאה בספרים הקדושים ולא על התנסות אישית של הנוכחות האלוהית. הכתבים הקדושים נוצרו בזמן העולם התחתון הנשיונלי, כאשר האנושות התנתקה מההתנסות הישירה עם האלוהי, והספרים או הדת הפכו תחליף לחוויה זו.

לכן יש לצפות שביום ובלילה החמישי יצופו על פני השטח כל הקונפליקטים הדתיים, במיוחד באיזורים שבהם שולט הצד השמאלי של המוח, החשיבה הדואלית, המפרידה, הלוגית, הגברית, כמו למשל איזור המזרח התיכון. גם האיסלם, נחשב לדת דואליסטית בעלת דפוס חשיבה לוגית בדומה ליהדות. בשתי הדתות ישנה התנתקות מדמויות ומראות המייצגים את האינטואיציה, כלומר הצד הנשי, והקשר עם האלוהי אינו מבוסס על החוויה אלא על המילה הכתובה בכתבים הקדושים. זוהי מערכת יחסים דואלית עם האלוהים המייצרת מושגים גזעניים של עליונות דתית.

דפוס החשיבה של המוח הימני שתתרחש ביום החמישי תנער את מושגי החשיבה של המוח השמאלי. התוצאות? יתכן שהם יגיבו בהתגוננות. מבחינה גלובלית יחלש כוחו של המערב ולכן תחלש גם ישראל. בנוסף תהיה זו תקופה של חוסר יציבות כדוגמת אסונות טבע וכלכלה. ביום החמישי בעולם התחתון הפלנטרי התקיימה מלחמת העולם הראשונה – ביום החמישי של העולם התחתון הגלקטי היתה מלחמת לבנון השנייה במזה"ת.
רק כאשר אנשים ישכילו להבין זאת תסלל הדרך אל האחדות ותיצור אותה.

אנרגיה של אור

לוח השנה של  בני המאיה אינו מתאר תוכנית קוסמית שבה העולם מגיע אל קיצו, למרות שתתכן התנגשות במזה"ת. במקביל יבואו לידי ביטוי אנרגיות של איחוד בין הצד הימני לשמאלי של המוח ויסלל נתיב אל האחדות. ישנה עדיפות בעולם התחתון הגלקטי לצד הימני של המוח, ושינוי כזה בשדה הגלובלי יעזור להפוך את לבבות האנשים לשלמים. הלך רוח כזה כבר קיים אצל אחוז קטן מהאנושות אבל הוא יגבר בזכות האנרגיה של קצלטקאל, אל האור. תנועה זו תראה את כל בני האדם כשווים לפני אלוהים ללא קשר לדת- עבור אלוהים כל האנושות היא יציר כפיו, ואין הוא מעדיף דת אחת על פני השנייה.

ירושלים החדשה

יתכן כי השליחות של ישראל היא ליצור שטח ששייך לכל הדתות ולבנות בית מקדש לשלושת הדתות. בכך, יחל איזון של דומיננטיות החלק השמאלי של המוח בדיוק במקום שבו הכל התחיל. בעזרת ההשפעה של המודעות של העולם התחתון הגלקטי ניתן יהיה להתגבר על המחלוקות וליצור נוכחית רב- דתית באיזור.

כל שינוי של היחיד חשוב ביצירת השביל אל שלום עולמי ולכל אחד מאיתנו החובה לקחת חלק  ביצירה לקראת האחדות .